Hoe je accounts activeren? Hoe je wachtwoord wijzigen?
Vooraleer je aan de slag kan in onze digitale omgeving, is het belangrijk dat je je accounts activeert.
Kies hieronder welke opleiding je wil volgen, en we leggen je stap voor stap uit hoe je je accounts kan activeren!
Start je binnenkort als nieuwe Odisee-collega? Dan helpen we je hier graag verder om je personeelsaccount te activeren.
Ben je je wachtwoord vergeten? Ontdek hieronder hoe je opnieuw toegang krijgt tot je account.
Het activeren van je account
Ik start met een graduaat, bachelor, microcredential of microdegree bij Odisee
Start je binnenkort met een graduaats- of bacheloropleiding? Volg je enkele opleidingsonderdelen in een creditcontract? Of behaalde je eerder al een graduaats- of bachelordiploma, en wil je nu een heel specifiek onderdeel van een graduaat of bachelor volgen als microcredential of microdegree?
Activeer snel je accounts en ontdek je opleiding!
Heb je toch een probleem met het activeren van een account, of was je account al geactiveerd, dan kan je dit hier melden.
Ik start met een postgraduaat of navorming bij OAE, EMS, FHS of PMA
Start je binnenkort met een postgraduaat, of volg je straks een specifieke navorming bij een van de Centra Permanente vorming aan Odisee, nl. Odisee Advanced Education (OAE), EHSAL Management School (EMS), Fiscale Hogeschool (FHS) of de Preventie & Milieu Academy (PMA)
Activeer snel je accounts en ontdek je opleiding!
Heb je toch een probleem met het activeren van een account, of was je account al geactiveerd, dan kan je dit hier melden.
Ik start als personeelslid bij Odisee
Activeer via deze weg je account en krijg toegang tot het personeelsplatform en alle andere digitale toepassingen.
Heb je toch een probleem met het activeren van een account, dan kan je dit hier melden.
Over je wachtwoord
Ik wil graag mijn wachtwoord wijzigen
Kies de account waarvan je het wachtwoord wenst te wijzigen:
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Kies de account waarvan je het wachtwoord bent vergeten: